Undervisning i Continia produkter

Vi tilbyder undervisning i de fleste Continia produkter - og vi bistår også gerne med installation, implementering og opsætning.

Det er vores mål, at være en af Danmarks bedste til at undervise i Continia produkter – og vi er rigtig godt på vej. Vi har selv benyttet Continia produkterne gennem en lang årrække og implementeret løsninger hos rigtig mange kunder. Derfor kender vi til de udfordringer man støder på i det daglige arbejde. Kombinationen af erfaring og viden omkring virksomhedens behov gør, at vi kommer omkring de udfordringer, I måtte have.

Typisk opdeles undervisningen, så man får et indblik i den påkrævede opsætning, og dermed kan foretage småjusteringer efterfølgende, uden at skulle have fat i en konsulent. Vi sætter processen i gang, så I begynder at benytte produktet. Når der er gået ca. to uger følges undervisningen op af en ekstra session, hvor vi tager fat på de udfordringer, I er stødt på efter ibrugtagning.

På denne måde sikrer vi, at processen følges til dørs, og I ikke sidder tilbage med en oplevelse af, at produktet er besværligt at bruge – og det indlærte bliver dermed forankret.

Payment Management og bankkontoafstemning

Payment management sikrer at de bogførte og godkendte beløb betales via en betalingsfil, der sendes til banken. Slut med fejlindtastninger i banken, og dobbelt arbejde i bogholderiet med at taste betalingerne i både banken og kassekladden. Tilmed er det muligt at importere posteringer fra banken, så alt tastearbejde er en saga blot – og bankkontoen afstemmes samtidig med bogholderiet.

Document Capture

Document Capture håndterer alle jeres bilag elektronisk. Både købsfakturaer, salgsordrer, kassebilag og kontoudtog. Slut med at printe bilag, registrere manuelt, arkivere og lede efter bortkomne bilag. Godkendelse foretages direkte i Microsoft Dynamics NAV, og bilagene arkiveres elektronisk og tilknyttes det enkelte bilagsnummer. Det gør det nemt at finde det søgte – og slut med at bladre i mapper for at finde bilag frem til kollegaerne.

Expense Management

Expense Management gør jeres rejseafregninger til en leg - både for brugeren og bogholderiet. Posterne fra kreditkortet kommer automatisk ind i Microsoft Dynamics NAV og til den enkelte medarbejders app på telefonen. Her kan medarbejderen nemt matche posteringerne med bilaget - det kræver blot et billede af bilaget. Nemmere kan det næsten ikke gøres. Posteringerne går direkte ind i bogholderiet, så det er slut med at bruge timer på indtastning og kontrol.

Document Output

Document Output gør det til en leg at fremsende salgsfakturaer/kreditnotaer, kontoudtog og rykkere med blot et enkelt klik. Hver kunde/leverandør kan have flere mailkonti tilknyttet, så bilagene havner hos den rigtige modtager. Både salgs- og købsordrer sendes nemt via e-mail, og de sendte mails bliver logget, så det er nemt at finde dem igen via den pågældende ordre.