Hvad hvis vi ikke allerede benytter Microsoft Dynamics NAV?

Måske står I overfor en beslutning om at skifte ERP-system, og kunne godt tænke jer at høre lidt mere om, hvad Microsoft Dynamics NAV kan gøre for jer.

Hvad kræver det rent teknisk? Dækker det jeres behov i forhold til jeres forretningsgange? Kan I i virkeligheden nøjes med en standardløsning, eller kræver det en masse tilretning? Findes der eventuelt standardapplikationer, der kan benyttes som tillæg til Microsoft Dynamics NAV. Og sidst men ikke mindst, hvad koster det?

I første omgang vil vi tage et møde med ledelsen og et par nøglepersoner i virksomheden, så vi kan sætte os grundigt ind i jeres virksomhed og forretningsgange. Ud fra det kan vi kort beskrive, hvordan vi mener, Microsoft Dynamics NAV kan understøtte jeres forretning. Det handler ikke om processer i denne fase, men mere omkring de muligheder der foreligger i programmet.

Når vi har fået klarhed over, om Microsoft Dynamics NAV vil være det rette valg for jer, afholder vi workshops ud fra konceptet "Kan vi det, vi tror, vi kan".