Procesoptimering

Trænger din ERP-løsning til et serviceeftersyn? Er din virksomhed præget af mange manuelle og tidskrævende processer? 

Så er det tid til at få noget hjælp til at digitalisere disse processer. Der er mange områder, hvor der kan sættes ind, så tiden kan bruges mere konstruktivt – og give et langt bedre cashflow og derved bedre bundlinje.

Hvis I kan svare "ja" på én eller flere af de nedenstående spørgsmål, er der tydelige indikatorer for, at der er en proces eller to, der kan gøre nemmere, hurtigere og smartere ved en procesoptimering.

Kan I nikke genkendende til, at håndtering af dokumenter tager meget tid?

Bliver bilag bliver væk, fordi de bliver ”håndbåret” rundt til de forskellige godkendere, og betaler I mange renter og gebyrer grundet for sen betaling?

Bliver jeres salgsfakturaer sendt til kunderne pr. mail – og foregår dette manuelt, når dagen er omme?

Har I en liste liggende over de kunder, som ønsker kontoudtog fremsendt hver måned. Og er det en langsommelig og manuel proces, som tager meget tid?

Eller når I aldrig rigtig i bund med at rykke kunderne for betaling, da der simpelthen ikke er tid til det?

Så er det nok ved at være tid til at optimere arbejdsgangene, så systemerne arbejder for jer – og I ikke spilder en masse kostbar tid.